KAŻDE Z CZASOPISM

A może nasz przedsiębiorca reklamowy powinien wykupić miej­sce w „Parents” za 4,85 dolara za tysiąc egzemplarzy nakładu albo zahaczyć się w jednym z trzech potężnych czasopism kobiecych poruszających róż­norodne problemy kobiece, ze względu na ich wielką wartość prestiżową, takich jak: „Ladies Ho­me Journal” (3,65 doi. za tysiąc egz. nakładu), „Mc- Call’s” (3,60 doi. za tysiąc egz. nakładu), czy „Good Housekeeping” (3,40 doi. za tysiąc egz. nakładu).Każde z tych czasopism dostarcza innych odbior­ców. I każde daje coś więcej niż odbiorców — po­dejście właściwe jego redakcji, atmosferę, pozycję w społeczeństwie. Agencje reklamowe różnią się stosunkiem do tych niewymiernych czynników.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.