KAŻDA FIRMA

Każda firma ukształto­wała powszechnie przyjęte wyobrażenie o swoich wyrobach. Pomaga to nabywcy odpowiedzieć na py­tanie: „Kim jestem?” Naszym zadaniem jest znale­zienie ludzi mających skłonność do naszej benzyny.Pokazał mi serię rysunków wykonanych przez lu­dzi stale kupujących paliwo firmy, której służy je­go agencja. Biuro reklamowe z rozmysłem nadało swojej benzynie rysy wielkości i prestiżu. Samocho­dy narysowane przez użytkowników tego paliwa wyraźnie ujawniały tendencję do wydłużania się, opływowych kształtów i wielkości. Powiedział mi też, że analiza charakterystyki użytkowników ben­zyny wykazała, że są oni albo ludźmi, którym się powiodło w ich środowisku (kupcy, lekarze, praw­nicy itd.), albo że są to ludzie sfrustrowani w swym dążeniu do wielkości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.