INNY PROBLEM

Inny problem z zakresu pomocy gazety w sprze­daży poszczególnych artykułów, o którym niechęt­nie mówi się w tym środowisku, to sytuacja, kiedy miła propozycja pomocy dla firmy reklamują­cej swoje wyroby zamienia się w groźbę zaatako­wania firmy, która nie zamieszcza swoich reklam lub, co gorsza, wycofuje swoje reklamy z gazety. W książce Reklamy krajowe w gazetach, opubliko­wanej w 1946 r., Neil Borden pisze o presji, jaką wywierają wydawcy gazet na tych spośród przed­stawicieli zamieszczających reklamy, którym trudno’ się zdecydować, oraz na ich agencje; autor wspomi­na o masie listów z pogróżkami od miejscowych kup­ców i pośredników, upomnieniach ze strony miejsco­wych bankierów, zjadliwych pytaniach na posiedze­niach zarządów firm przemysłowych, nawet listach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.