GŁÓWNY ŚRODEK REKLAMY LOKALNEJ

Głównym środkiem reklamy lokalnej jest, rzecz jasna, gazeta. Gazety są najstarszym środkiem re­klamy i wciąż jeszcze, biorąc ogólnie, najpotężniej­szym. Mimo że przypada na nie tylko 27 centów z każdego dolara wydawanego przez wielkie firmy na reklamę, inkasują 78 centów z każdego dolara wydawanego przez kupców detalicznych oraz ma­gazyny żywnościowe reklamujące swoje towary.Miejsce na reklamę w gazecie sprzedaje się po Określonej cenie za pięciopunktową czcionkę na szpalcie. Czasami stawka za wiersz jest stała i nie zmienia się, niezależnie od tego, ile miejsca kupu­je agencja; czasami ulega obniżeniu nawet aż do 25% dla agencji, która zakupuje rocznie w przy­bliżeniu ekwiwalent 40 stron gazetowych (jest to bardzo dużo: 40 stron reklam w „Chicago Tri- bune” na przykład kosztuje 162 489 dolarów i 60 centów).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.