EMOCJONALNE ZAANGAŻOWANIE

To emocjonalne zaangażowanie ujaw­nia się specjalnie przy sprzedaży przydrożnych tab­lic reklamowych, kiedy klient z okna samochodu może naocznie przekonać się, co otrzymuje za swo­je pieniądze. Jeden z pośredników opowiada, jak zawiózł małego fabrykanta do Columbus Circle pokazał mu swoją nową efektowną i bardzo drogą tablicę reklamową umieszczoną w jednym z naj­lepszych punktów Nowego Jorku, w pobliżu Times Sąuare. „Spójrz — powiedział klient z zachwy­tem — z jednej strony jest «Coca-Cola», z dru­giej — «Chevrolet», a pośrodku jest Katz.”Często fabrykanci wykazują irracjonalną lojal­ność wobec jednego pisma i nie chcą słuchać o żad­nych propozycjach ze strony pism konkurencyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.