DOTARCIE DO KLIENTÓW

Żaden inny środek przekazu nie może dotrzeć do niemal pewnych przyszłych klientów po podobnie niskiej cenie.Z drugiej strony ludzie, którzy czytają pisma spe­cjalistyczne, są na ogół sami specjalistami, posia­dającymi własne zdanie, wysoki poziom wiedzy i. mało są podatni na reklamę. Mimo że producent musi się z nimi liczyć, aby nie stracić popularności wśród najbardziej zwartej grupy na jego rynku, większy zbyt może uzyskać wśród odbiorców mniej aktywnych, którzy jednak pozostają w granicach potencjalnego rynku. Część nakładów tych czaso­pism pójdzie na marne, ale w sumie większa część odbiorców znajdzie się w zasięgu reklamy. Produ­cent może także zwrócić się do rynku podzielonego tylko według płci, fabrykant nasion zamieszczając swoje reklamy w „Ladies’ Home Journal” lub „McCalls”, aby zainteresować kobiety nowymi me­todami uzyskania pięknych trawników; firma pro­dukująca naboje karabinowe reklamując się w pi­śmie „True” czy „Esąuire”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.