DOCIERAJĄC DO NICH W DOMACH

Jest to często decyzja bardzo ważna, wymagająca od pracownika reklamy wnikliwego uwzględnienia innych czynników — rodzaju wyrobów, typu na­bywcy itd.„Wkładamy dużo wysiłku w to, aby zbadać upodo­bania rynkowe widzów telewizyjnych. Firmy pro­dukujące żywność chciały uzyskać informacje o lu­dziach kupujących mrożonki; okazało się, że ludzie którzy kupują mrożonki, są także zapalonymi od­biorcami programów telewizyjnych. Producenci benzyny i nafty odkryli, że zapaleni kierowcy to także widzowie telewizyjni. Namiętni palacze — wypalający dwie paczki papierosów dziennie — to telewidzowie, ale można do nich dotrzeć dopiero poznym wieczorem. Proszę nie mówić mi o komer­cja izacji telewizji. Wystarczy otworzyć pierwszą lepszą gazetę: zawiera ona 70% ogłoszeń.”

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.