DALSZE WYKORZYSTANIE BADAŃ

Ważne jest także, że „Life” drukując rezultaty ba­dań przedstawiło dane liczbowe w taki sposób, że każde pismo i każdy środek przekazu umieszczone zostały oddzielnie, w oddzielnym rozdziale książki; ludzie, rzecz jasna, mogli je porównywać (taki był cel badań), lecz porównania te nie były im narzu­cone.Pierwsze „Look” zwróciło uwagę na możliwość wykorzystania badań Politza w walce konkurencyj­nej między czasopismami. „Look”, które zawsze wiele uwagi poświęcało walce konkurencyjnej i re­klamie, postarało się o spopularyzowanie wyników Politza w Studiach nad czterema środkami przeka­zu, w których „Look” znalazło się na drugim miej­scu zaraz za „Life” w niemal wszystkich katego­riach, w prasie fachowej i w prasie codziennej. Tymczasem „Look” zamówiło u Politza nowe ba­dania, które zostały opublikowane w 1955 r. pod nazwą Czytelnicy 9 czasopism.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.