CZASOPISMO W TEORII

W teorii każde czasopismo drukuje arty­kuły na tematy interesujące jego czytelników i jeśli jakiś temat znajduje odbicie w tematyce pisma (pie­lęgnacja urody, muzyka, meble, rybołówstwo), pismo to powinno być dobrym środkiem reklamy tych wyrobów. W rzeczywistości jednak wiele pism za­mieszcza artykuły na określony temat tylko po to, aby uzyskać jakieś dochody z reklam od fabrykan­tów swojego regionu.Emocjonalne reakcje osób zamieszczających re­klamy są tutaj chyba ważniejsze niż w innych dzia­łach reklamy. Reklama w „Life”, reklama w tele­wizji może znakomicie wpłynąć na przekonanie własnym znaczeniu, podczas gdy reklama w „True Confessions” nie wpłynie na poprawę niczyjego sa­mopoczucia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.