CZASOPISMA

Producentom takich wy­robów czasopisma mogą ofiarować szanse, jakich nie daje żaden inny środek przekazu: dotarcia do okre­ślonych odbiorców, z których każdy najpewniej wy­kazuje zainteresowanie dla ich wyrobów.Dlatego czasopisma pozwalają firmom posiadają­cym niewielki budżet reklamowy na dość głośną reklamę w ramach niewielkiego rynku, do którego się zwracają. Koszty całostronicowej reklamy w czasopiśmie specjalistycznym wynoszą na ogół poniżej 1000 dolarów, a i koszty za 1000 egzempla­rzy nakładu są na ogół (chociaż nie zawsze) niskie.„Popular Gardening” („Ogrodnictwo dla wszyst­kich”), „Seventeen” („Siedemnastolatka”) i „The American Rifleman” („Amerykański Strzelec”), któ­re przeznaczone są kolejno dla producenta nasion, wytwórcy bransolet i fabrykanta karabinów, wy­znaczają stawki poniżej 3,90 dolara za tysiąc egzem­plarzy nakładu; jeśli firma zgodzi się na ćwierć szpalty, koszty obniżają się poniżej 1 dolara.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.