CHWYTY REKLAMOWE

Pismo to także dostarcza nie­zależnym supermarketom katalogi zawierające wzo­ry reklam, aby mogły one wykorzystać je w swoich reklamach gazetowych, i prowadzi doroczny kon­kurs na najlepszą reklamę sklepu spożywczego. Każdy prospekt ma na celu dostarczenie klientom potrzebnych im informacji i, rzecz jasna, podaje do wiadomości, co ukaże się w „McCall’s”. Tego rodzaju chwyty reklamowe wystarczają, aby wytrzymać konkurencję innych czasopism oraz ga­zet; są jednak dość niepewne, jeśli chodzi o konku­rencję radia i telewizji. Problem ten pojawił się w latach trzydziestych, kiedy zaczęto dostrzegać wpływ badań programów radiowych szacujących hczbę odbiorców ważniejszych audycji na nabyw­ców środków przekazu. Poza tymi szacunkowymi badaniami nie dysponowano żadnymi danymi o ko­sztach na tysiąc słuchaczy czasu radiowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.