BADANIA POLITZA

Badania Politza uprzytomniły wszystkim jasno fakt, że ludzie słuchają radia w ciągu całego dnia. Politz ustalił, że około 15°/o kobiet amerykańskich słucha radia w kuchni, gotując obiad, i że około 150/0 mężczyzn słucha radia w samochodzie, jadąc do domu. Niemal bezpośrednim rezultatem tych ba­dań było „sprzedanie” czasu od godz. 4 do 7 po południu, o czym Christal mówi z ironią: „Pięć lat temu nie było mowy o zapełnieniu czasu między godz. 4 i 6, ponieważ uważano, że wszyscy oglą­dają w tym czasie telewizję razem z dziećmi.” Obec­nie przedstawiciele stacji radiowych mają pewne trudności ze sprzedaniem czasu od 9.30 rano do 3.30 po południu (oraz godzin wieczornych, kiedy rzeczywiście wszyscy oglądają telewizję), ale i ten problem próbują jakoś rozwiązać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.