AGENCJE REKLAMOWE

Agencje reklamowe nie obawiają się zbyt małej liczby słuchaczy, lecz niezadowolone są, jeśli ich reklamy ukazują się w zbyt bliskim sąsiedztwie innych reklam; firma „Pall Mail” na przykład zwró­ciła się z prośbą do wszystkich stacji, aby nie umie­szczały swych reklam zbyt blisko reklam innych papierosów lub produktów mało estetycznych, jak woda do płukania ust.Stacje radiowe sprzedają więcej niż słuchaczy: sprzedają takżg_w pewnym sensie osobiście swoich spikerów. „Mówimy agentom reklamowym — po­wiada Wells Barnett odkładając swój kapelusz te­lewizji Blair—TV i wkładając czapkę firmy John Blair, Inc. (przedstawiciela radia) — «ten człowiek w studio radiowym jest waszym tutejszym sprze­dawcą. Pracuje od 7 do 9 rano codzienne i jest znaną osobą w mieście.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.